SATIŞ SONRASI HİZMETLER

Satış Sonrası Hizmetlerin anlamı nedir ?

Son yıllarda, makine ticareti endüstrisi, birçok fabrikada manuel kullanımları azaltarak dünya genelinde birçok alanda yerini alırken. ilgili sanayi kuruluşlarının büyük çoğunluğu, diğer müşterileri aynı işletmelere yapmaya iten pek çok iş ilişkisine sahip müşterileri nasıl kazanacakları fikrini planlıyor ve tartışıyorlardı, ancak bunlar uygulanmaya başladıkları temel hedeflerden biriydi, ancak yüksek kalitede makineler satmak, güvenilir bir emniyet sistemi sunmak ve satış sonrası müşterilerinin gereksinimlerini göz ardı etmemek gibi bu hedeflere ulaşmadan önce bazı temel adımların atılması gerektiğini anlamışlardır.

Birçok işletme uygun fiyatlarla ve iyi bir emniyet sistemi olan makinalar sunacak fakat herhangi bir hizmet almadan belki birinci, ikinci veya üçüncü seferde dahil edilir, bu plan işe yarayacak, ancak her zaman çalışamayacaktır çünkü herhangi bir yardım veya hizmet sunmuyoruz satışlardan sonra bu tip planlar sonunda satış oranının yetersiz kalmasına ve bu işletmelerin gelecekte sınırlı bir müşteri yelpazesine sahip olacağını bilmeden gerçekleşmesine neden olacak.

Şanslı Müşteriler Optimak STU ile, Optimak’ın makine sistemlerini kullanmada müşterilere yardımcı olmak için satış sonrasında güvenilir destekler ve hızlı servis sunabilen hat çözümü kuruluşunun bir diğer yanında işbirliği yapma fırsatı bulacak ve makine bakımını devam ettiriyor. .

Şimdi, müşteriler arasındaki marka sadakati büyük gelişmenin yanı sıra, birçok yabancı ülkeden yeni ve tekrarlanan müşteriler yaratarak ve bu memnuniyetlerini sağlamak için, bu 5 yıl boyunca artan satış oranının nedenini açıklayabiliriz.

Optimak Optimum STU Company’nin Satış Sonrası Hizmetleri’nde şu Sistem türleri bulunmaktadır:

 

Scada Sistemi ile Uzaktan Takip

Sistemler ethernet bağlantılı Scada Programı ile izlenir, kayıt altına alınır ve raporlanır.
Planlı bakım ve periyodik kontrol ile plansız duruşlar ve hasar veren arızalar azaltılır, teknik giderler azaltılır ve verimlilik artışı sağlanır.

Günlük Raporlama ile Anormal Durumlara Uzaktan Müdahale

Günlük raporlama ile, olmaması gereken alarmlara,anormal durumlara ve duruşlara müdahale edilir ve firma yetkililerine durum bildirilir.

Gerektiğinde Yerinde Destek

İhtiyaç duyulduğunda her türlü imkan kullanılarak hızlı servis sağlanır.

Hızlı Yedek Parça Sevkiyatı

İhtiyaç duyulduğunda her türlü imkan kullanılarak hızlı parça sevkiyatı sağlanır.